Představujeme novou službu pro naše zákazníky a tou je tisk na jedlý papír.

Představujeme novou službu pro naše zákazníky a tou je tisk na jedlý papír.
Popis přepravy zásilek a pomoc s řešením možných problémových situací.
Pokud se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, můžete k tomu využít jednoduchý formulář pro odstoupení, který jsme pro vás připravili. Najdete ho ke stažení níže na této stránce.
Ještě než formulář vyplníte, doporučujeme si přečíst naše Všeobecné obchodní podmínky, kde najdete podrobnosti o postupu a podmínkách vrácení zboží. Děkujeme za pochopení.
Pokud jste obdrželi zboží, které je poškozené, nefunkční nebo nesplňuje to, co mělo, je možné uplatnit reklamaci. K tomu můžete využít reklamační protokol, který je dostupný ke stažení níže.
Než začnete s vyplňováním reklamačního protokolu, doporučujeme si přečíst náš Reklamační řád, kde najdete informace o vašich právech a o tom, jak celý proces probíhá. Děkujeme, že se s tím nejprve seznámíte.
Náš e-shop zaznamenává opravdu jen velmi malé množství reklamací. I přesto se občas může stát, že se někde vloudí chybička, nebo má zboží výrobní vadu. V takových případech se snažíme vše vyřešit rychle, vstřícně a s individuálním přístupem.
Pokud se vám něco takového stane, neváhejte nás kontaktovat na čísle 608 977 020. Telefon zvedne paní Markéta, které prosím klidně a jasně popište, co se stalo. Uděláme vše pro to, aby bylo vše rychle a ke spokojenosti vyřešeno.
Ve většině případů, zvláště u zboží nižší hodnoty (ale nejen u něj), nám postačí fotografie vady, takže zboží nemusíte nikam posílat. Vrátíme vám peníze, nebo zašleme nové zboží – pokud ho máme skladem.
Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů, ale u nás je to zpravidla 2–3 pracovní dny.
S úctou,
Jan a Markéta Kratochvílovi
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat:
? Telefon: 608 977 020
✉️ E-mail: info@teplickedorty.cz