Facebook teplickedorty.cz

Poslední novinky
Avatar Veronika P.
27.03.2025
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Skvělá domluva, paní je moooooc ochotná, ráno jsem napsala, že bych potřebovala nečekaněna odpoledne jedlý tisk a odpoledne mohla vyzvednout, prostě paráda.
Avatar Lucie H.
27.03.2025
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Přehledné stránky, rychlá komunikace a super rychlé dodání…
Avatar Jitka D.
22.03.2025
4.504.504.504.504.50
Slabiny:
zbytečně veliká krabice vyplněná hlavně plastem :)
Celkový názor:
zbytečně veliká krabice vyplněná hlavně plastem :)
Avatar Zdenka Š.
12.03.2025
4.504.504.504.504.50
Celkový názor:
Jsem velice spokojená,určitě moje objednávka nebyla poslední
Avatar Iveta P.
02.03.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Super rychlost a spkojenost
Jak fungují přepravci zboží

Jak fungují přepravci zboží

Ať už si objednáte u nás zboží a zvolíte libovolného přepravce, tak vždy si pro balíky dopravce přijede mezi 13:00 - 15:00 hodinou. kdy mají tak zvané okno pro vyzvednutí zásilek. V ten okamžik se naloží zásilky do vozidla a to jede směr (samozřejmě také ne ihned) depo. Zde se zásilky roztřídí podle adres kam mají namířeno a dají se do dalšího vozu, který již poveze balík směr k zákazníkovi a jemu nejbližšímu depu v okolí. Z tohoto depa se rozveze přímo na adresu zákazníka. Tento proces by měl v nejlepším případě trvat do druhé dne. Ke každé objednávce jakmile ji připravíme a olepíme přepravním štítkem, dostane zákazník sledovací číslo zásilky. Toto sledovací číslo obdrží zákazník e-mailem a po kliknutí na odkaz se zobrazí více podrobností o zásilce. Pokud zde ještě žádné nejsou, je to tím, že si jej ještě přepravce nevyzvedl a leží stále u nás.

Mohou se však udát nelibé události, které my nemáme možnost ovlivnit, ale přesto se dějí.

Například nedoručení z kapacitních důvodů je situace, kdy je balík již v depu v okolí zákazníka, ale celkových zásilek je tolik, že se daná zásilka prostě nevešla do vozidla a pojede tak v nejbližší možný termín. Prosíme zákazníky, aby pochopili, že ani služba přednostní odeslání s tímto nic nezvládne, neboť balík je v rukách dopravce, nikoliv našich.

Na odkaze pro sledování zásilek bývají i kontaktní informace přímo na dopravce, které je možné našimi zákazníky použít a zjistit případné zdržení, přesměrovat zásilky jinam, nebo upravit jiné podrobnosti.

Aby jste se však vyhnuli časové tísni a zmatkování, kde se balíček zdržel kvůli nějaké neočekáváné události (např. rozbité auto dopravce, havárie, nemoci apod.), doporučujeme objednávat své zboží s dostatečným předstihem, aby jste takové nepříjemné věci mohli čelit s chladnou hlavou.

Děkujeme za pochopení