Jak fungují přepravci zboží
Ať už si objednáte u nás zboží a zvolíte libovolného přepravce, tak vždy si pro balíky dopravce přijede mezi 13:00 - 15:00 hodinou. kdy mají tak zvané okno pro vyzvednutí zásilek. V ten okamžik se naloží zásilky do vozidla a to jede směr (samozřejmě také ne ihned) depo. Zde se zásilky roztřídí podle adres kam mají namířeno a dají se do dalšího vozu, který již poveze balík směr k zákazníkovi a jemu nejbližšímu depu v okolí. Z tohoto depa se rozveze přímo na adresu zákazníka. Tento proces by měl v nejlepším případě trvat do druhé dne. Ke každé objednávce jakmile ji připravíme a olepíme přepravním štítkem, dostane zákazník sledovací číslo zásilky. Toto sledovací číslo obdrží zákazník e-mailem a po kliknutí na odkaz se zobrazí více podrobností o zásilce. Pokud zde ještě žádné nejsou, je to tím, že si jej ještě přepravce nevyzvedl a leží stále u nás.
Mohou se však udát nelibé události, které my nemáme možnost ovlivnit, ale přesto se dějí.
Například nedoručení z kapacitních důvodů je situace, kdy je balík již v depu v okolí zákazníka, ale celkových zásilek je tolik, že se daná zásilka prostě nevešla do vozidla a pojede tak v nejbližší možný termín. Prosíme zákazníky, aby pochopili, že ani služba přednostní odeslání s tímto nic nezvládne, neboť balík je v rukách dopravce, nikoliv našich.
Na odkaze pro sledování zásilek bývají i kontaktní informace přímo na dopravce, které je možné našimi zákazníky použít a zjistit případné zdržení, přesměrovat zásilky jinam, nebo upravit jiné podrobnosti.
Aby jste se však vyhnuli časové tísni a zmatkování, kde se balíček zdržel kvůli nějaké neočekáváné události (např. rozbité auto dopravce, havárie, nemoci apod.), doporučujeme objednávat své zboží s dostatečným předstihem, aby jste takové nepříjemné věci mohli čelit s chladnou hlavou.
Děkujeme za pochopení